kan inte sluta tänka på dig. för så fort jag träffar di...

kan inte sluta tänka på dig. för så fort jag träffar dig så känner jag så här:


Olyckligt kär


Första gången jag såg dig

Så tog du mitt hjärta

Och gick din iväg

För du är den finaste jag vet

På vår jord

Om du känner att det slår

Så är det för att jag älskar dig

På vår jord


Hoppas att du ta väl hand om det

För jag vet inte vad jag skulle göra

Om låter mitt hjärta brista i tusen bitar

Du är som en diamant i solnedgången

I mina ögon

För du kommer du alltid att vara

En diamant I mina ögon

Nu och för alltid


Om du skulle svika mig så vet

Jag inte vad jag skulle

Göra utan dig

För ett liv utan dig är inget liv

På vår jord


Och det kommer alltid att vara så

Än vad du säger till mig

Så ska du veta att jag älskar dig

mer en någon annan

på vår jord

så kommer det alltid att vara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0